تردد بیوقفه شناورهای مسافری بندرعباس به قشم و هرمز ادامه دارد
حرکت شناورهای مسافری از بندر شهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز و همچنین در بنادر مسافری قشم به طور مداوم ادامه دارد.
بر اساس اعلام مرکز ترددهای دریایی هرمزگان، در حال حاضر فعالیت شناورهای مسافری در مسیر بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز بهطور منظم ادامه دارد و تمامی سفرهای دریایی طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.
طبق این گزارش، تردد مسافران در بندر شهید ذاکری قشم نیز برقرار بوده و بنادر لافت و پهل در زمینه حمل خودرو بهطور عادی فعالیت میکنند و خدماترسانی به مسافران و خودروها بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.
به گزارش قشم نیوز، مرکز ترددهای دریایی هرمزگان در روز چهارشنبه ۱۰ دی، با تأکید بر نظارت مستمر بر وضعیت ترددها اعلام کرد: شرایط جوی و دریایی بهصورت لحظهای مورد پایش قرار میگیرد و در صورت بروز هرگونه تغییر در وضعیت آبوهوا یا محدودیت در تردد شناورها، اطلاعرسانی لازم از طریق مراجع رسمی انجام خواهد شد.
انتهای پیام
بدون نظر! اولین نفر باشید