سیمبانان: ایثار و از خودگذشتگی در دل بحران
رییس اداره برق قشم اعلام کرد که سیمبانان با روحیه جهادی و ایثار در شرایط جنگ و بحران به فعالیت خود ادامه میدهند. این تلاشها نشاندهنده عزم و اراده قوی این افراد در خدمترسانی به جامعه است.
استانها به گزارش قشم نیوز، اسماعیل سالفی شامگاه سهشنبه در مراسم تقدیر از سیمبانان که به مناسبت روز سیمبان، روز صنعت برق و روز کارگر برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاشهای سیمبانان، نقش آنها را در صنعت برق بسیار مهم عنوان کرد.
وی با اشاره به شرایط دشوار خدمترسانی در مواقع بحرانی، افزود: سیمبانان در خط مقدم پایداری شبکه برق، در بحرانهای طبیعی همچون طوفان و سیل و همچنین در مقاطع حساس، با روحیهای جهادی و ایثارگرانه فعالیت کردهاند و نقش مهمی در حفظ آسایش و امنیت انرژی منطقه داشتهاند.
رییس اداره برق شهرستان قشم با اشاره به سابقه آسیبهای جنگ تحمیلی و فرسودگی بخشی از تجهیزات در مناطقی همچون قشم، گفت: نگهداشت این شبکه تنها با تلاش شبانهروزی و مجاهدت نیروهای بهرهبرداری و سیمبانان امکانپذیر است و همکاران ما در آن دوران سخت بلافاصله در نقاط آسیبدیده حاضر شدند و در کمترین زمان ممکن شبکه را احیا کردند.
سیمبانان پیشانی خدمترسانی به مردم هستند همچنین در بخش دیگری از این مراسم، معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با تاکید بر نقش مهم نیروهای عملیاتی گفت: سیمبانان پیشانی خدمترسانی به مردم هستند و پایداری شبکه برق مرهون تلاش و حضور میدانی این نیروهای فنی است.
اسماعیل طاهری به گستردگی ماموریتهای نیروهای بهرهبرداری اشاره کرد و افزود: نقش سیمبانان تنها به تعمیرات محدود نیست؛ آنها در پایش شبکه، مدیریت مصرف و رسیدگی به روشنایی معابر نیز نقش مؤثری دارند.
وی با قدردانی از زحمات نیروهای عملیاتی تاکید کرد: این تلاشهای شبانهروزی، نماد واقعی تعهد و مسئولیتپذیری در صنعت برق است.
در پایان این مراسم که با حضور حسین امیرتیموری فرماندار شهرستان قشم، حجتالاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان، هاشمی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، اسماعیل طاهری معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، از شماری از سیمبانان برتر شهرستان قشم و استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.
بدون نظر! اولین نفر باشید