توقیف بونکر قاچاق گاز مایع توسط پلیس میناب
فرمانده انتظامی میناب از توقیف یک بونکر حمل گاز مایع خبر داد. این بونکر ۴۵ هزار لیتر گاز قاچاق و فاقد مدارک قانونی را حمل میکرد. اقدامات پلیس در شناسایی و جلوگیری از قاچاق این محموله موفقیتآمیز بوده است.
به گزارش قشم نیوز، سرهنگ محمد رستمی در توضیح این موضوع بیان کرد: نیروهای انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی، در حین نظارت بر خودروهای عبوری در محور بندرعباس به میناب، به یک کامیون بونکر گاز مایع مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی ادامه داد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن موفق به کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر گاز مایع قاچاق و بدون مدارک قانونی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه کارشناسان اقتصادی ارزش این محموله را ۲۲ میلیارد ریال تخمین زدهاند، افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و پروندهای برای او تشکیل شده که جهت پیگیریهای قانونی به مراجع قضائی ارسال گردید.
بدون نظر! اولین نفر باشید