نشت گاز در بندرعباس، یک نفر را به بیمارستان کشاند
رئیس سازمان آتشنشانی بندرعباس از مصدومیت یک نفر به دلیل نشت گاز در یک منزل مسکونی در محله ۲۲ بهمن خبر داد. این حادثه نگرانیهای ایمنی را در این منطقه افزایش داده است.
به گزارش قشم نیوز، محمد امین لیاقت بیان کرد: در ساعت ۱۹:۴۳ روز گذشته، پس از دریافت گزارش نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در محله ۲۲ بهمن، کوچه مشکات ۱۰، تیمهای عملیاتی آتشنشانی از ایستگاههای شماره ۸ و ۲ به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: آتشنشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل، با ارزیابی شرایط، اقدام به ایمنسازی محیط و انجام اقدامات لازم برای کنترل وضعیت کردند و از بروز خطرات احتمالی و گسترش حادثه جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به مصدومیت یک نفر در این حادثه، اظهار داشت: فرد مصدوم پس از دریافت خدمات اولیه از سوی عوامل اورژانس، به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.
لیاقت همچنین خاطرنشان کرد: بررسیهای اولیه کارشناسان آتشنشانی نشان میدهد که علت وقوع این حادثه نشت گاز بوده و تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن جزئیات بیشتر ادامه دارد.
وی بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از تجهیزات گازسوز، بررسی دورهای اتصالات و اطمینان از سلامت تأسیسات گاز در منازل تأکید کرد و از شهروندان خواست در صورت استشمام بوی گاز، ضمن حفظ خونسردی، از روشن کردن وسایل برقی و ایجاد هرگونه جرقه خودداری کرده و موضوع را به سرعت به نیروهای امدادی اطلاع دهند.
بدون نظر! اولین نفر باشید