بازداشت ۵ نفر در پرونده گوشتهای مدفون در بندرعباس
دادستان هرمزگان از بازداشت پنج نفر در پرونده گوشتهای مدفون خبر داد. این پرونده بهطور ویژه در شعبه اول بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال بررسی است.
به گزارش قشم نیوز، عارف اکبری از دستگیری پنج نفر در ارتباط با پرونده گوشتهای دفنشده خبر داد و گفت: این موضوع حدود دو هفته پیش توسط نگهبان سایت پسماند به دادستانی گزارش شده بود.
وی ادامه داد: بر اساس این گزارش، پس از اتمام عملیات امحای گوشتها، تعدادی خودرو به محل دفن وارد شدند که این موضوع بلافاصله در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.
دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به اینکه پس از دریافت گزارش، اقدامات قضایی بدون تأخیر آغاز شد، تصریح کرد: دستور استعلام مشخصات خودروهای مرتبط از پلیس راهور صادر و بهطور همزمان، دستور توقیف خودروها و رانندگان در سامانه ثبت گردید.
اکبری با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تخلف در حوزه سلامت و امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: تاکنون پنج نفر از متهمان این پرونده دستگیر شدهاند.
وی همچنین اعلام کرد: این پرونده در حال حاضر بهصورت ویژه در شعبه اول بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال بررسی است و ابعاد مختلف آن با دقت در حال پیگیری میباشد.
دادستان مرکز استان هرمزگان تأکید کرد: دستگاه قضایی تا روشن شدن تمامی ابعاد پرونده و برخورد قانونی با عوامل دخیل، روند رسیدگی را با جدیت ادامه خواهد داد.
بدون نظر! اولین نفر باشید