بازداشت ۵ نفر در پرونده جنجالی گوشتهای دفن شده در بندرعباس
دادستان هرمزگان از دستگیری پنج نفر در ارتباط با پرونده گوشتهای مدفون خبر داد. این اقدام در راستای بررسیهای قضایی و تأمین امنیت غذایی انجام شده است. جزئیات بیشتر در مورد این پرونده به زودی منتشر خواهد شد.
به گزارش قشم نیوز، دادستان مرکز استان هرمزگان از بازداشت پنج متهم در پرونده گوشتهای مدفون خبر داد و گفت: این پرونده بهصورت ویژه در شعبه اول بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال رسیدگی است.
عارف اکبری روز جمعه در توضیح این خبر افزود: گزارش این موضوع حدود ۲ هفته پیش از سوی نگهبان سایت پسماند بندرعباس به دادستانی اعلام شد. وی ادامه داد: بر اساس این گزارش پس از پایان عملیات امحای گوشتهای فاسد، تعدادی خودرو وارد محل دفن شده بودند که موضوع بلافاصله در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.
دادستان مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه پس از وصول گزارش، اقدامات قضایی بدون وقفه آغاز شد، تصریح کرد: دستور استعلام مشخصات خودروهای مرتبط از پلیس راهور صادر و همزمان دستور توقیف خودروها و رانندگان در سامانه ثبت شد.
اکبری با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تخلف در حوزه سلامت و امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: تاکنون پنج نفر از متهمان این پرونده بازداشت شدهاند و پرونده آن بهصورت ویژه در شعبه اول بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال رسیدگی است و ابعاد مختلف آن با دقت در دست بررسی قرار دارد.
دادستان مرکز استان هرمزگان تأکید کرد: دستگاه قضایی تا روشن شدن تمامی ابعاد پرونده و برخورد قانونی با عوامل دخیل، روند رسیدگی را با جدیت ادامه خواهد داد.
اخیرا تعدادی از رسانههای محلی استان طی ۲ روز گذشته اعلام کردند ۷۰ تن گوشت فاسد پس از دفن در سایت پسماند بندرعباس توسط افرادی از زمین خارج شده و به برخی رستورانهای بین راهی فروخته شده است. دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز روز جمعه با انتشار اطلاعیهای به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر استفاده از محموله مورد اشاره در رستورانها دریافت نکرده است.
بدون نظر! اولین نفر باشید