مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال صعود کرد
تیم فوتبال مس شهربابک با پیروزی برابر حریفش، صعود به لیگ برتر را در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول قطعی کرد. این موفقیت، نتیجه تلاشهای مستمر بازیکنان و کادر فنی است.
به گزارش قشم نیوز، دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال در شامگاه شنبه ۶ تیر با برگزاری ۹ مسابقه ادامه یافت که در این میان، تیم نساجی که پیش از این صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بود، موفق به شکست میزبان خود شد. در مهمترین بازی این هفته، تیم مس شهربابک با گلزنی محمدحسین باصری در دقایق پایانی، جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده را کسب کرد.
در سه هفته باقیمانده، تیمهای سایپا، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و هوادار در تلاش هستند تا برای کسب رده سوم جدول و حضور در بازی پلی آف لیگ برتر با مس رفسنجان رقابت کنند. در انتهای جدول نیز سقوط داماش گیلان به لیگ دسته دوم قطعی شده و تیمهای نیروی زمینی، نفت و گاز گچساران، شناورسازی قشم، کارا گستر، شهرداری نوشهر و نود ارومیه در منطقه سقوط قرار دارند.
نتایج بازیهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول به شرح زیر است:
- شهرداری نوشهر یک – مس کرمان یک
- هوادار ۴ – داماش یک
- پارس جنوبی جم ۲ – نود ارومیه صفر
- پالایش نفت بندرعباس صفر – صنعت نفت آبادان صفر
- نفت و گاز گچساران صفر – نساجی ۳
- مس شهربابک یک – نیروی زمینی صفر
- فرد البرز ۲ – سایپا یک
- آریو اسلامشهر ۲ – بعثت کرمانشاه صفر
- کارا گستر یک – شناورسازی قشم یک
جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته سی و یکم
بدون نظر! اولین نفر باشید