امضای قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجائی به قزاقستان در امروز
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد که امروز قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجائی به قزاقستان امضا خواهد شد. این اقدام میتواند به توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور کمک کند.
به گزارش قشم نیوز، حسین عباس نژاد اعلام کرد که قرارداد ترانزیت کالا با قزاقستان به ارزش ۲۵ میلیون دلار برای سرمایهگذاری در طرحهای بندری امروز به امضا خواهد رسید.
وی افزود: تفاهمنامههای اولیه با طرف قزاقستانی به امضاء رسیده و امروز قرارداد رسمی آن به امضا خواهد رسید.
عباس نژاد همچنین بیان کرد که در این قرارداد، یک مرکز لجستیکی به مساحت ۱۵ هکتار در بندر شهید رجائی بندرعباس به طرف قزاقستانی اختصاص داده میشود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد که این قرارداد به مدت ۲۷ سال منعقد شده که ۲ سال آن به دوره ساخت و ساز و ۲۵ سال باقیمانده به بهرهبرداری اختصاص دارد.
وی افزود: با اجرایی شدن این قرارداد، پس از دوره دو ساله ساخت، روزانه یک و نیم میلیون تن کالا ترانزیت خواهد شد.
بدون نظر! اولین نفر باشید