افتتاح دادگاه آنلاین در جزیره کیش
آیین افتتاح دادگاه علنی برخط در جزیره کیش با حضور استاندار هرمزگان، رئیس کل دادگستری و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. این رویداد نشاندهنده پیشرفتهای قضایی و تلاش برای تسهیل دسترسی به خدمات حقوقی در منطقه است.
به گزارش قشم نیوز، آیین افتتاح دادگاه علنی برخط در جزیره کیش با حضور استاندار هرمزگان، رئیس کل دادگستری هرمزگان و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
بدون نظر! اولین نفر باشید