کشف محموله قاچاق گاز مایع در میناب
فرمانده انتظامی میناب از شناسایی و توقیف یک کامیون حامل گازمایع قاچاق خبر داد. این موفقیت نتیجه هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان است.
آسیب به ۱۱ جاذبه گردشگری هرمزگان در جنگ رمضان
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان اعلام کرد که در جریان جنگ رمضان، تعدادی از واحدهای اقامتی و مراکز خدمات گردشگری این استان دچار خسارت شدهاند.
کشف ۴ تن میگوی قاچاق در میناب
فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو که حامل میگوی قاچاق بود، خبر داد. این اقدام نشاندهنده تلاشهای مستمر پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا در منطقه است.
دستبند پلیس بر دستان ۵ خائن داخلی در هرمزگان
با تلاش و هوشیاری ماموران سازمان اطلاعات انتظامی هرمزگان، پنج مزدور داخلی که با سر شبکههای معاند همکاری داشتند، شناسایی و دستگیر شدند. این اقدام نشاندهنده عزم و اراده نیروهای امنیتی در مقابله با تهدیدات داخلی است.
آدرس تجمع چهل و نهم مردم بندرعباس در سوگ رهبر شهید اعلام شد
مردم بندرعباس امشب از تارا مارکت اوقاف به سمت ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرک آسمان تجمع خواهند کرد.
مهمات عملنکردهٔ دشمن در بندرلنگه فردا نابود میشوند
فرمانداری بندرلنگه اعلام کرد که از صبح فردا، عملیات تخریب و انفجار کنترلشده مهمات باقیمانده دشمن آغاز خواهد شد. این اقدام به منظور حفظ ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی انجام میشود.
هرمز: شاهکلید تاریخ جهان در دستان ایران
برخی از نقاط دریایی تنها گذرگاه نیستند، بلکه نماد پیوند عمیق و تاریخی این آبراه با سرزمین و تمدن ایران به شمار میروند. این ارتباط نشاندهندهٔ اهمیت فرهنگی و تاریخی این مناطق در شکلگیری هویت ایرانی است.
دو اثر تاریخی هرمزگان در پی حملات دشمن آسیب دیدند
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان اعلام کرد که در جریان جنگ رمضان، دو اثر تاریخی این استان دچار آسیب شدهاند. این خبر نگرانیها درباره حفظ و نگهداری میراث فرهنگی را افزایش داده است.
مادر ۷۵ ساله بندرعباسی در پیوستن به پویش جانفدا، اقدام جالبی انجام داد
مادری ۷۵ ساله در کلانتری ۱۱ بندرعباس درخواست ثبتنام در سایت جانفدا و اعزام به جبهه جنگ را مطرح کرد. او با اعتماد به نفس اعلام کرد که اگر نامش در لیست باشد، اسرائیل نابود خواهد شد.
سدهای هرمزگان به ۷۷ درصد ظرفیت خود رسیدند!
مدیرعامل شرکت آب منطقهای هرمزگان اعلام کرد که سدهای این استان در پی بارندگیهای اخیر به ۷۷ درصد ظرفیت خود رسیدهاند. این افزایش پرشدگی نشاندهنده تأثیر مثبت بارشها بر منابع آبی هرمزگان است.