پروژه ساحل جنوبی قشم بر مدار پیشرفت
بخش جدید پروژه جاده ساحل جنوبی قشم به طول پنج کیلومتر تا سهراهی رمچاه در مدار پیشرفت قرار دارد.
افشای جزئیات سرقت و قاچاق سوخت در هرمزگان؛ احکام سنگین میلیاردی برای متهمان صادر شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان از تلاشهای دستگاه قضایی در مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد. او به شناسایی روشهای متنوع سرقت از خطوط لوله، پالایشگاهها و مخازن اشاره کرد و بر عزم قاطع این نهاد در مقابله با این معضل تأکید کرد.
انفجار مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس به پایان رسید
روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) اعلام کرد که در تاریخ اول تیرماه، مهمات عمل نکرده ناشی از تجاوز آمریکایی-صهیونی در شهرستان بندرعباس، در منطقه دهستان سرخون وایسین منهدم خواهد شد.
بسیج اساتید؛ مدافعان علمی امنیت فکری در دانشگاهها
اساتید بسیجی در شرایط کنونی کشور میتوانند با جهاد تبیین، به شبهات دانشجویان پاسخ دهند و در برابر هجمههای دشمن علیه جوانان ایستادگی کنند. این اقدام در زمان حاضر از اهمیت ویژهای برخوردار است.
پلمب پنج واحد صنفی متخلف در پارسیان
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان اعلام کرد که از ابتدای سال جاری، به منظور حفظ حقوق مصرفکنندگان و مقابله با تخلفات صنفی، پنج واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شدهاند.
نسل نوجوان و هویتسازی در سایه فرهنگ عاشورا
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اهمیت حضرت قاسم علیه السلام، به نقش او در شکلگیری شخصیت نوجوانان اشاره کرد. وی گفت: هویتسازی نسل جوان باید در سایه فرهنگ عاشورا صورت گیرد.
افزایش ۲۵ درصدی سقف اجارهبها در هرمزگان تصویب شد
استاندار هرمزگان اعلام کرد که به منظور حمایت از مستأجران، افزایش اجارهبها در سال ۱۴۰۵ به سقف ۲۵ درصد محدود خواهد شد. این تصمیم به منظور کاهش فشار اقتصادی بر مستأجران اتخاذ شده است.
افتتاح واحد سولفورزدایی کارخانه صبا فولاد خلیج فارس
مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از آغاز بهرهبرداری واحد سولفورزدایی این کارخانه خبر داد. او این موفقیت را به عنوان نقطه عطفی در ارتقای زنجیره ارزش تولید شرکت معرفی کرد.
حمایت ۲۵۳ استاد حوزه و دانشگاه از ۵۳۶ کودک یتیم؛ سنگ تمام برای آیندهسازان جامعه
در روز بسیج اساتید، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از همکاری موثر اساتید دانشگاه و حوزههای علمیه در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد. این مشارکت ارزشمند به حمایت از کودکان بیسرپرست و نیازمندان کمک میکند.
نخستین کشتی کانتینربر پس از محاصره دریایی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد که امروز یک کشتی کانتینربر با محمولهای از انواع کالاهای وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت. این ورود به تقویت تجارت و تأمین نیازهای بازار کمک خواهد کرد.