آغاز ورود ۲ کشتی به بندر شهید رجایی پس از پایان محاصره دریایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد که پس از رفع محاصره دریایی، دو کشتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفتند. این اقدام به بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی در منطقه کمک خواهد کرد.
به گزارش قشم نیوز، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز پهلوگیری ۲ کشتی در بندر شهید رجایی پس از رفع محاصره دریایی خبر داد.
حسین عباس نژاد گفت: طی ۲ روز گذشته و برای نخستین بار در سال جدید، ۲ کشتی پس از رفع محاصره دریایی جهت تخلیه و بارگیری جداگانه در اسکلههای بندر شهید رجایی پهلو گرفتند.
وی ادامه داد: اولین کشتی حامل ۲ هزار و ۵۰۰ تُن شکر ترانزیت بود که برای تخلیه در انبارهای مجتمع بندری شهید رجایی در اسکله شماره ۱۰ پهلو دهی شد. به گفته عباسنژاد، محموله یادشده پس از تخلیه در انبارهای بندر شهید رجایی با رویه ترانزیت از طریق این بندر به مقصد کشور افغانستان ارسال خواهد شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: هم اکنون یک کشتی دیگر نیز برای بارگیری یکهزار و ۹۰۰ کانتینر کالای صادراتی در یکی دیگر از اسکلههای بندر شهید رجایی پهلو گرفته که پیش بینی میشود بارگیری آن طی ۲ روز آینده به اتمام برسد.
بدون نظر! اولین نفر باشید