استقرار خودروهای سیار سوخترسان در بندرعباس، قشم و کیش
استاندار هرمزگان از تدابیر جدید برای حل مشکلات سوخت در این استان خبر داد. او اعلام کرد که با پیگیریهای انجامشده، مجوز استفاده از خودروهای سیار سوخترسان در بندرعباس، قشم و کیش صادر شده است. این اقدام به بهبود وضعیت سوخترسانی در منطقه کمک خواهد کرد.
به گزارش قشم نیوز، محمد آشوری تازیانی در جلسهای که به منظور ساماندهی سوخت برگزار شد، از اقدامات جدید برای بهبود توزیع سوخت در استان هرمزگان خبر داد. استاندار هرمزگان با اشاره به مصوبات این جلسه، بیان کرد: به منظور تسهیل در خدماترسانی به شهروندان، مجوز قانونی برای استفاده از خودروهای سیار سوخترسان در شهرهای بندرعباس، قشم و کیش صادر شده است و سرمایهگذاران از طریق شرکت پخش فرآوردههای نفتی، مراحل اجرایی این طرح را پیگیری خواهند کرد.
آشوری تازیانی همچنین به کمبود جایگاههای سوخت در بندرعباس اشاره کرد و افزود: بر اساس بررسیهای انجام شده، با توجه به وسعت شهر، نیاز به بازنگری جدی در تعداد جایگاهها احساس میشود. مقرر شده است که با همکاری دستگاههای مختلف و بنگاههای توسعهگرا، اقداماتی برای افزایش جایگاههای سوخت در بندرعباس در چارچوبی کارشناسی انجام شود و سازماندهی این موضوع به عهده شرکت پخش و کارگروه مربوطه خواهد بود.
وی در ادامه به پیشنهادات ارسال شده به مرکز برای حل مشکلات سوخت اشاره کرد و گفت: پیشنهادات سازندهای از جمله اعطای مشوق به افرادی که در مدیریت مصرف موفق عمل کنند، ارائه شده است. استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامههای بلندمدت اشاره کرد و اظهار داشت: برای کاهش سفرهای شهری و مدیریت مصرف در درازمدت، برنامهریزی برای ساماندهی حملونقل عمومی، از جمله استفاده از خودروهای برقی و همچنین احداث قطار شهری در بندرعباس در دستور کار قرار دارد که تفاهمنامه آن با مشارکت بنگاههای اقتصادی تصویب شده است.
آشوری تازیانی در پایان با اشاره به بررسی روزانه وضعیت جایگاههای استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرحها و همکاری دستگاههایی چون شهرداری، راهداری، دادگستری و نهادهای نظامی، گامهای مؤثری در جهت بهبود وضعیت سوخت و رفاه حال مردم برداشته شود.
بدون نظر! اولین نفر باشید