اصابت پرتابه به دکل مخابراتی در شهرستان سیریک؛ جزئیات اولیه منتشر شد
شب گذشته در ساعت ۲۳:۱۵، صدای انفجاری در شهرستان سیریک واقع در شرق هرمزگان شنیده شد. این حادثه باعث نگرانی مردم شد و مسئولان بلافاصله برای بررسی و پیگیری موضوع اقدام کردند.
به گزارش قشم نیوز، بر اساس اطلاعاتی که از منابع معتبر به دست آمده، یک پرتابه به دکل مخابراتی در منطقه سیریک برخورد کرده است. این منبع تأیید کرده که چند ساعت قبل از وقوع این حادثه، شلیک اخطار به کشتیهای ایرانی که نظم دریانوردی را مختل کرده بودند، صورت گرفته است.
نیروی دریایی سپاه در دو روز گذشته اعلام کرده بود که تنها مسیر ایمن برای تردد شناورها، مسیر مشخصشده از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران با نظارت و مدیریت سپاه پاسداران است که از جنوب جزیره لارک برای ورود و خروج به خلیجفارس از دهانه تنگه هرمز عبور میکند. هر مسیر دیگری بهطور کامل خطرناک و غیرقابلپذیرش اعلام شده است.
همزمان، ستاد فرماندهی ارتش تروریستی آمریکا نیز حمله به جنوب ایران در استان هرمزگان و شهرستان سیریک را تأیید کرده است. در حالی که پیشتر، در هفتههای اخیر، دو منبع آب در این شهرستان که یکی از کمآبترین و گرمترین مناطق ایران به شمار میرود، هدف حمله قرار گرفته و منجر به قطع آب در بخش بمانی و بندر کوهستان شده بود.
شایان ذکر است که صدای انفجار در دیگر شهرستانهای استان هرمزگان شنیده نشده و در حال حاضر هیچ خبری از شلیک یا اصابت پرتابه جدیدی به گوش نمیرسد و آرامش دوباره در منطقه برقرار شده است.
بدون نظر! اولین نفر باشید