انفجارهای کنترلشده مهمات در بندرعباس؛ اقداماتی برای ایمنی بیشتر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اعلام کرد که صداهای اخیر در بندرعباس به دلیل انفجارهای کنترلشده مهمات دشمن است. این انفجارها بخشی از عملیاتهای نظامی است و نگرانی خاصی برای مردم ایجاد نمیکند.
به گزارش قشم نیوز، احمد نفیسی اعلام کرد: به دلیل خنثیسازی و انفجار کنترلشده مهمات عملنکرده و باقیمانده از حملات آمریکایی-صهیونی به برخی مناطق شهر بندرعباس، احتمال شنیدن صدای انفجارهای شدید و بلند در روز دوشنبه، تیرماه وجود دارد.
وی همچنین تأکید کرد: شهروندان نگران نباشند.
بدون نظر! اولین نفر باشید