بندر سیریک بدون خسارت باقی ماند
مدیر بنادر شرق هرمزگان اعلام کرد که وضعیت بندر سیریک عادی است. هیچ خسارتی به تجهیزات و اسکلههای این بندر وارد نشده است.
به گزارش قشم نیوز، حمیدرضا محمد حسینی تختی اعلام کرد: بندر سیریک در شرایط طبیعی و عادی به سر میبرد و در ساعات اخیر هیچ خسارتی به تجهیزات و محوطههای آن وارد نشده است.
وی ادامه داد: وضعیت در بندر سیریک کاملاً عادی است. ساعاتی پیش، صدای انفجارهایی در نزدیکی سیریک به گوش رسید.
بدون نظر! اولین نفر باشید