توضیحات اداره بنادر درباره دود مرموز در آبهای قشم
رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم اعلام کرد که دود مشاهدهشده از یکی از شناورها به دلیل خروج دود از موتور آن بوده است. این موضوع نگرانی خاصی ایجاد نکرده و به وضعیت عادی شناور مربوط میشود.
به گزارش قشم نیوز، علی اشتری، رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم اعلام کرد که دود مشاهدهشده ناشی از خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
وی همچنین تأکید کرد که بررسیهای صورتگرفته نشان میدهد که تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم بهطور عادی و بدون هیچگونه اختلالی در جریان است.
بدون نظر! اولین نفر باشید