قطعی آب ۲۴ ساعته در غرب هرمزگان؛ ساکنان آماده باشند!
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد که آب مشترکان در برخی روستاهای شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و دو شهر شهرستان بستک، همچنین تمامی روستاهای شهرستان بندرلنگه از ساعت ۱۹ امروز جمعه ۵ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.
به گزارش قشم نیوز، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد که آب مشترکان در برخی روستاهای شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و دو شهر شهرستان بستک و همچنین تمامی روستاهای شهرستان بندرلنگه از ساعت ۱۹ امروز جمعه ۵ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع میشود.
به گزارش قشم نیوز، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اطلاعیهای از قطعی ۲۴ ساعته آب در بخشهایی از غرب استان خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، آب مشترکان در روستاهای هشنیز، بهده، کناردان و چهواز در شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و شهرهای جناح و هنگویه در شهرستان بستک و نیز تمامی روستاهای شهرستان بندرلنگه از ساعت ۱۹ امروز جمعه ۵ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت با قطعی مواجه خواهد شد.
به گزارش قشم نیوز، در این اطلاعیه، علت قطعی آب شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم اعلام شده است. شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از مشترکان خواسته است با مدیریت آب مخازن ذخیره، تمهیدات لازم را برای این مدت در نظر بگیرند.
بدون نظر! اولین نفر باشید