قطعی ۲۴ ساعته آب در برخی روستاها و شهرهای غرب هرمزگان
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد که به دلیل مشکلات فنی، آب برخی از روستاها و شهرهای غرب هرمزگان به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد بود. ساکنان این مناطق باید برای تأمین آب مورد نیاز خود تدابیری بیندیشند.
به گزارش قشم نیوز، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اطلاعیهای اعلام کرد که به دلیل بروز شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، آب شرب برخی از شهرها و روستاهای غرب استان از ساعت ۱۹ امروز جمعه پنجم تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.
بر اساس این اطلاعیه، روستاهای هشنیز، بهده، کناردان و چهواز در شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و شهرهای جناح و هنگویه در شهرستان بستک و همچنین تمامی روستاهای شهرستان بندرلنگه که از خط انتقال آب محرم تأمین میشوند، تحت تأثیر این قطعی قرار خواهند گرفت.
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن عذرخواهی از مشترکان و قدردانی از صبوری مردم مناطق یاد شده، از شهروندان درخواست کرد تا با مدیریت مصرف، نسبت به ذخیرهسازی آب مورد نیاز در مخازن خانگی قبل از آغاز قطعی اقدام کنند.
در این اطلاعیه تأکید شده است که پس از پایان عملیات تعمیر و رفع شکستگی، جریان آب به تدریج در مناطق تحت پوشش برقرار خواهد شد.
بدون نظر! اولین نفر باشید