نامنویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان، فردا ۷ تیر ماه آغاز میشود
نامنویسی کتابهای درسی برای دانشآموزان پایههای اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از فردا در هرمزگان آغاز میشود. والدین میتوانند با مراجعه به مراکز مربوطه، مراحل ثبتنام را انجام دهند.
به گزارش قشم نیوز، معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد که فرآیند نامنویسی تا تاریخ ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و مدارس موظفند نام دانشآموزان را قبل از ثبتنام کتاب در سامانه سیدا وارد کنند.
حسن جراره همچنین بیان کرد که دانشآموزان برای نامنویسی میتوانند به سامانههای فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی texbook.ir و my.medu.ir مراجعه نمایند.
وی افزود که تا کنون ۳۳۵ هزار دانشآموز برای دریافت کتابهای درسی میانپایه ثبتنام کردهاند. معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان تأکید کرد که قیمت پشت جلد کتاب معیار اصلی است و والدین باید از پرداخت هزینههای اضافی پرهیز کنند.
بدون نظر! اولین نفر باشید