نامنویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان آغاز شد
معاون پژوهش و برنامهریزی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد که نامنویسی کتابهای درسی برای دانشآموزان پایههای اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از فردا آغاز میشود.
به گزارش قشم نیوز، حسن جراره در این زمینه اعلام کرد: فرآیند ثبتنام کتابهای درسی برای دانشآموزان پایههای ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از فردا در استان هرمزگان آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: این ثبتنام تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و مدارس موظفند قبل از ثبتنام کتابها، اطلاعات دانشآموزان را در سامانه سیدا وارد کنند.
معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: دانشآموزان برای ثبتنام میتوانند به سامانههای فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانیهای texbook.ir و my.medu.ir مراجعه نمایند.
بدون نظر! اولین نفر باشید