پیشرفت ۵۰ درصدی در ساخت پست برق ۱۳۲ کیلوولتی بستک
پست برق ۱۳۲ کیلوولت در سه راهی روستای فاریاب بستک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. این پروژه بهبود زیرساختهای برق منطقه را هدف قرار داده و به زودی به بهرهبرداری خواهد رسید.
به گزارش قشم نیوز، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که این پست برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت در هفته دولت امسال به بهرهبرداری خواهد رسید.
احمد جباری اظهار داشت که با راهاندازی این پست برق، مناطق هرنگ، خلوص کاشونی، گتاو، فاریاب، کوهیج، لاورمیستان و بخشی از شهر بستک از مزایای آن بهرهمند خواهند شد.
وی همچنین افزود که بهرهبرداری از این پست، به کاهش بار اصلی پست برق جناح، تقویت برق منطقه و رفع مشکلات افت ولتاژ و خاموشیهای شهرهای کوهیج، لاورمیستان، فاریاب و گتاو کمک خواهد کرد.
بدون نظر! اولین نفر باشید