صید هامور ماهیان و حلوا سفید در آبهای هرمزگان آغاز شد
مدیرکل شیلات هرمزگان اعلام کرد که صید هامور ماهیان و حلوا سفید در مناطق صید این استان آغاز شده است. این خبر نویدبخش فعالیتهای جدید در صنعت شیلات هرمزگان است.
نجات فلامینگوی زخمی در سواحل بندر لنگه
یک فلامینگوی آسیبدیده در شهرستان بندرلنگه به درمانگاه دامپزشکی منتقل شد تا تحت مداوا قرار گیرد. تلاشها برای بهبود این پرنده زیبا آغاز شده است.
وداع با پیکر شهید امیرحسین سالاری در بندرعباس
دریادلان بندرعباسی شب گذشته در مراسمی باشکوه، پیکر مطهر شهید امیر حسین سالاری، یکی از شهدای جنگ تحمیلی، را تشییع کردند. این مراسم یادآور فداکاریها و ایثارگریهای شهدا بود و با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
عقربگزیدگی ۵۶۸۵ نفر در هرمزگان ثبت شد
مدیر گروه بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد که در سال گذشته، ۵ هزار و ۶۸۵ مورد عقربگزیدگی در این استان ثبت شده است. این آمار نشاندهنده نیاز به افزایش آگاهی و اقدامات پیشگیرانه در برابر خطرات ناشی از عقربها است.
صدای انفجارها در بندرعباس تحت کنترل درآمده است
صداهایی که اخیراً در بندرعباس شنیده شد، به دلیل امحای مهمات عمل نکرده بوده است. این اقدام موجب نگرانی و کنجکاوی مردم شد.
ثبت ۵۶۸۵ مورد عقربگزیدگی در هرمزگان
مدیر گروه بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد که در سال گذشته، ۵ هزار و ۶۸۵ مورد عقربگزیدگی در این استان ثبت شده است. او نسبت به افزایش خطر این حوادث در فصل گرما هشدار داد و بر لزوم احتیاط در این ایام تأکید کرد.
حضور مردم در میدان نشانه حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی است
حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم در میدان ، نشانه حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وقتی ماینرهای غیرمجاز برق مردم هرمزگان را میبلعدند!
استخراج غیرمجاز رمزارز در گرمای شدید هرمزگان به ویژه در جزایر، پایداری شبکه برق را با بحران جدی مواجه میکند.
حضور یک شهید ۱۸ ساله در نود و دومین شب حماسه مردم بندرعباس
مردم بندرعباس در نود و دومین شب، با حضور خود به یاد شهید امیرحسین سالاری، آرمانهای امامین انقلاب را تجدید بیعت کردند. این مراسم یادبودی از فداکاریها و ارزشهای شهدا بود که با شور و احساسات برگزار شد.
عقربگزیدگی در هرمزگان: ثبت ۵۶۸۵ مورد در سال جاری
مدیر گروه بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد که در سال گذشته، ۵ هزار و ۶۸۵ مورد عقربگزیدگی در این استان ثبت شده است. این آمار نشاندهنده نیاز به توجه بیشتر به مسائل بهداشتی و پیشگیری از این نوع حوادث است.