امضای قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی به قزاقستان
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد که امروز قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی به قزاقستان به امضا میرسد. این اقدام میتواند به تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و قزاقستان کمک کند.
به گزارش قشم نیوز، «حسین عباس نژاد» مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: امضای قرارداد ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی با طرف قزاقستانی انجام شده است و امروز قرارداد رسمی آن امضاء میشود.
وی با بیان اینکه در این قرارداد یک مرکز لجستیکی به مساحت ۱۵ هکتار در بندر شهید رجایی بندرعباس به طرف قزاقستانی اختصاص مییابد، تاکید کرد: این قرارداد ۲۷ ساله است که ۲ سال آن به دوره ساخت و ساز و ۲۵ سال آن به بهرهبرداری اختصاص دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: با این قرارداد، پس از دوره ساخت دو ساله، روزانه یک و نیم میلیون تن کالا ترانزیت خواهد شد.
انتهای پیام/
بدون نظر! اولین نفر باشید