• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از یکی از مدرن‌ترین مراکز تجاری، توریستی و تفریحی جنوب کشور در این جزیره

  • کد خبر : 18450
  • 24 مرداد 1400 - 8:36
بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از یکی از مدرن‌ترین مراکز تجاری، توریستی و تفریحی جنوب کشور در این جزیره
مدیرعامل و معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از مراحل پیشرفت مجتمع چند منظوره زیتون در این جزیره که یکی از مدرنترین مراکز تجاری، توریستی و تفریحی جنوب کشور محسوب می‌شود، بازدید کردند.

به گزارش قشم خبر، دکتر علی درویش پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و دکتر محرم بهاروند معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از مراحل پیشرفت مجتمع چند منظوره زیتون در شهر قشم که یکی از مدرنترین مراکز تجاری، توریستی و تفریحی جنوب کشور محسوب می‌شود، بازدید کردند.

مدیرعامل مجتمع مدرن زیتون قشم در این بازدید اعلام کرد: با بهره‌برداری از این مجموعه کم نظیر در جنوب کشور موجب خواهد شد، روند سفرها به قشم این جزیره افسانه‌ای افزایش یابد.

محمد سعید طاهری ادامه داد: زیربنای مجموعه زیتون قشم ۷۵ هزارمتر مربع است که ۲۵ هزار مترمربع آن به بخش تفریحی و توریستی اختصاص یافته است.

به گفته وی، ۱۰ طبقه هتل لوکس ۵ ستاره مشتمل بر ۱۰۰ سوئیت بسیار مدرن که به صورت طبقاتی چشم‌اندازی غیر قابل تصور به آب‌های نیلگون خلیج فارس، جزیره هرمز، جزیره لارک و تنگه هرمز دارد، بخشی از ویژگی‌های این مجتمع چند منظوره است.


مدیرعامل مجتمع زیتون قشم اعلام کرد: این مجموعه دارای سالن‌های مختلف همایش، رستوران‌های متعدد در طبقات مختلف، مکان‌های ویژه برای فست فود، فود کورت و کافی شاپ که با لوکیشن خاص طراحی و اجرا شده و چشم‌انداز بسیار زیبایی به دریایی آبی خلیج فارس دارد.

وی، همچنین از ۱۰ هزار متر مربع شهربازی، دو روف گاردن بزرگ مشرف به دریا، سالن‌های تفریحی و توریستی، مهد کودک، امکانات کتابخانه‌ای، سالن ورزشی شامل بیلیارد و بولینگ هم به عنوان بخش دیگری از امتیازات این مجتمع چند منظوره نام برد.

دکتر علی درویش پور هم در این بازدید ضمن تقدیر از سازندگان این مجتمع با تاکید بر اهمیت ساخت مراکزی نظیر این مجموعه چند منظوره در قشم، گفت: چنین مراکزی موجب جذب بیشتر گردشگران به این جزیره که از ظرفیت‌های مهم صنعت گردشگری برخوردار است، خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با سرعت بخشیدن به روند کارهای باقیمانده، مجتمع مدرن و کم نظیر زیتون برای فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و اقامتی گردشگران و مهمانان جزیره قشم مهیا شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=18450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.