• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5
سرپرست مدیریت امور درگهان:

سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات اصناف درگهان راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 37203
  • 20 مهر 1401 - 1:34
سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات اصناف درگهان راه‌اندازی شد
سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از راه‌اندازی سامانه تلفن رسيدگي به شكايات اصناف در این شهر خبر داد.

به گزارش قشم خبر، محمدرضا حقیقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این سامانه در راستاي اجراي سیاست‌های دولت مردمي و با تأکید مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تكريم ارباب‌رجوع و رسيدگي به شكايات مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممكن راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند شکایات خود را در تماس با شماره ۳۵۲۵۲۶۳۰-۰۷۶ مطرح کنند و  در اسرع وقت شاهد رسيدگي و پاسخگویی به موضوعات مطرح شده باشند.
سرپرست مدیریت امور درگهان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: این سامانه باهدف جلب بیشتر اعتماد عمومی نسبت به کسب‌وکارها و پاسخگو بودن مسوولان ذی‌ربط، همچنین تجمیع و یکپارچه‌سازی شکایات به‌منظور برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر در آینده راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=37203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.