به گزارش قشم خبر، محمدرضا حقیقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این سامانه در راستاي اجراي سیاستهای دولت مردمي و با تأکید مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تكريم اربابرجوع و رسيدگي به شكايات مردمی در کوتاهترین زمان ممكن راهاندازی شده است.
وی ادامه داد: مردم میتوانند شکایات خود را در تماس با شماره ۳۵۲۵۲۶۳۰-۰۷۶ مطرح کنند و در اسرع وقت شاهد رسيدگي و پاسخگویی به موضوعات مطرح شده باشند.
سرپرست مدیریت امور درگهان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: این سامانه باهدف جلب بیشتر اعتماد عمومی نسبت به کسبوکارها و پاسخگو بودن مسوولان ذیربط، همچنین تجمیع و یکپارچهسازی شکایات بهمنظور برنامهریزی برای ارائه خدمات بهتر در آینده راهاندازی شده است.
سرپرست مدیریت امور درگهان:
سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات اصناف درگهان راهاندازی شد
سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از راهاندازی سامانه تلفن رسيدگي به شكايات اصناف در این شهر خبر داد.
لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=37203
- ارسال توسط : سردبیر
- 638 بازدید
- بدون دیدگاه