• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

نایب رئیس شورای بخش مرکزی قشم: رفع مشکل آب شرب جزیره در اولویت کاری مجلس و دولت مردمی قرار گیرد/ ضروت اصلاح میدان‌های مرگ در اتوبان قشم درگهان

  • کد خبر : 20300
  • 01 مهر 1400 - 18:04
نایب رئیس شورای بخش مرکزی قشم: رفع مشکل آب شرب جزیره در اولویت کاری مجلس و دولت مردمی قرار گیرد/ ضروت اصلاح میدان‌های مرگ در اتوبان قشم درگهان
نایب رئیس شورای بخش مرکزی قشم با تاکید بر اینکه رفع مشکل آب شرب جزیره در اولویت کاری مجلس و دولت مردمی قرار گیردگفت: میدان‌های مرگ در اتوبان خلیج فارس اصلاح شود.

به گزارش قشم خبر، عبدالرحیم رضوانی در نشست با مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای بخش مرکزی و شهاب، با اشاره به اینکه احمد مرادی بحث مطالبه‌گری مردم را در هرمزگان نهادینه کرده است، از کمبود آب‌شرب سالم و بهداشتی به عنوان مشکل اساسی مردم روستاهای این جزیره نام برد و گفت: رفع مشکل آب شرب قشم در اولویت کاری مجلس و دولت مردمی قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی قشم، اظهار داشت: شماری از روستاهای بخش مرکزی قشم از جمله، دفاری و طولا بر سر دوراهی مسئله آب سرگردان هستند و زمانی که اداره آب و فاضلاب مطالبات سازمان منطقه آزاد را وصول نمی‌کند، آب مردم این مناطق قطع می‌شود که موجب گلایه‌هایی شده و این زیبنده دو دستگاهی که زیر مجموعه یک دولت هستند، نیست.

سخنگوی شورای اسلامی بخش مرکزی قشم یادآور شد: طبق گزارشات اعلام شده، آب روستای هلر نسبت به محلات شهر درگهان که از یک آبشیرنکن تامین می‌شود کمتر به مشترکان در این روستا می‌رسد.  

میدان‌های مرگ در اتوبان خلیج فارس اصلاح شود

به گفته رضوانی، حل مشکل راه‌های روستایی و مرتفع کردن نقاط حادثه‌خیز هم از دیگر مسائل و مطالبات بحق مهمی است که با هدف پیشگیری از تصادفات منجر به جرح و فوت باید با جدیت رسیدگی شود، گفت: میدان‌های مرگ در اتوبان خلیج‌فارس در مجاورت روستای هلر و طولا نیاز به اصلاح دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=20300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.