• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
پس از گذشت 24 ساعت؛

دلیل آتش‌سوزی لنج تجاری بندرگاه بهمن کماکان نامعلوم است

  • کد خبر : 2234
  • 14 مرداد 1399 - 19:02
دلیل آتش‌سوزی لنج تجاری بندرگاه بهمن کماکان نامعلوم است
پس از گذشت یک روز از آتش سوزی لنج تجاری در اسکله بهمن قشم کماکان اخباری جدید در رابطه چرایی وقوع آتش سوزی در این شناور چوبی از سمت مسئولان مربوطه مخابره نشده است.

به گزارش قشم خبر، علی اشتری” گفت: یک فروند لنج تجاری از جنس چوب که به دلایل نامعلوم ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۱۳ مرداد در بندرگاه بهمن جزیره قشم دچار آتش سوزی شده بود با تلاش ۴ ساعته گروهای امداد و نجات بطور کامل اطفا شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم بیان داشت: در این عملیات که حدود ۴ ساعت به طول انجامید تیم های امدادی و اطفای حریق از دریایی و خشکی به انجام  عملیات اطفا پرداخته و پس از تلاش فراوان موفق به اطفاء کامل حریق شدند .

اشتری جداسازی شناور حادثه دیده و انتقال به مکان امن به منظور جلوگیری از سرایت به شناورهای پیرامونی، انتقال کالاهای موجود در شناور به محل از پیش تعیین شده در بندر با نظارت گمرک منطقه آزاد قشم، جدا سازی کالاهای مشتعل و خطرناک از دیگر کالاها و انجام عملیات اطفاء توسط تیم های امداد و نجات حاضر در منطقه را از اقدامات مهم صورت گرفته عنوان کرد .

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان جهت تعیین میزان خسارت و علل و عوامل بروز حادثه در محل حضور دارند اظهارداشت: حادثه مذکور خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی در برنداشته است .

  شایان ذکراست؛ در عملیات اطفای شناور تجاری بندرگاه بهمن تیم های امدادی و اطفای حریق متشکل از یک فروند یدکش تحت عنوان خلیج فارس و شناور ناجی ۱۵ متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی همچنین  گروه هایی از مرکز آتش نشانی، گمرک، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های سازمان منطقه آزاد قشم به همراه یدک کش همیار پیلاری، شناور آذرخش، آتش نشانی شهر درگهان و چند فروند شناور همیار ناجی مشارکت داشتند.

انتها/

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=2234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.