• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

فرمانده جدید انتظامی شهرستان قشم معرفی شد

  • کد خبر : 37360
  • 24 مهر 1401 - 23:47
فرمانده جدید انتظامی شهرستان قشم معرفی شد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با صدور حکمی سرهنگ «مهراب کاظمی» را به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قشم منصوب کرد.

به گزارش قشم خبر، پیش از این سرهنگ «عبدالرحیم دهقان» سرپرستی انتظامی شهرستان قشم را به صورت موقت از روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ بر عهده داشت.

در آیین تکریم و معارفه سرپرست سابق انتظامی و فرمانده جدید انتظامی شهرستان قشم حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، محمد محمدحسینی فرماندار قشم، شیخ محمد صالح امینی امام جمعه اهل سنت روستای طبل از توابع شهرستان قشم، روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ارشد شورای اداری و شورای تامین شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

 فرماندار قشم در آیین تکریم و معارفه سرپرست سابق انتظامی و فرمانده جدید انتظامی شهرستان قشم که در سالن غدیر فرمانداری این شهرستان مرزی برگزار شد، با بیان اینکه امنیت مهمترین شاخص پیشرفت جامعه است گفت: از لوازم حکمرانی خوب تامین امنیت در ابعاد نظامی و انتظامی است که خاطر شهروندان را آسوده و ذوق کار و تلاش را در نیروی انسانی پرورش می دهد.

محمد محمدحسینی اظهار داشت: در آیه مبارکه سوره نور امنیت به عنوان یکی از رهاوردهای حکومت مهدوی نعمت ناشناخته است تا افراد آن را از دست ندهند یا کشوری آن را از دست ندهد قدرش را نمی‌شناسد.

رییس شورای تامین شهرستان مرزی قشم با بیان اینکه امنیت مهم ترین شاخص پیشرفت جامعه و از ضروریات آموزش و تولید است، افزود: شهدا با نثار خون خود امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و امروز مسوولان نظام اسلامی در سایه این امنیت در راه توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنند.

فرماندار قشم با بیان اینکه خروجی همه فعالیت دستگاهها و به ویژه ماموران فراجا و پلیس در جامعه باید احساس آرامش و امنیت باشد، اظهار داشت: مردم باید مشاهده کنند که چشمان بیداری در جامعه هستند که شبانه روز برای امنیت و آرامش آنها تلاش می کنند.

وی اعلام کرد: خوشبختانه شهرستان مرزی قشم در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس و تنگه هرمز یکی از با ثبات ترین و آرام ترین نقاط کشور از لحاظ امنیت است و باید تلاش کنیم تا شیطانت های امپراطوری رسانه ای دشمن، فضای مجازی، ماهواره ها و جنگ نرم دشمنان به این امنیت لطمه ای وارد نکنند.

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=37360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.