• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل؛

مدیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

  • کد خبر : 50766
  • 04 تیر 1402 - 16:31
مدیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی اصغر موحد، به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سازمان منصوب شد.

به گزارش قشم خبر، عادل پیغامی در آیین معارفه این مدیریت گفت: دکتر موحد شخصیت توانمند، متعهد و متخصص در سطح ملی به حساب می آیند و نگاهی ارزشی، جهادی و حرفه ای به حیطه کاری دارند.
وی ادامه داد: اهمیت و حوزه کاری گسترده مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهیه بانک اطلاعاتی از تعداد افراد بیکار و شاغل در جزیره و همچنین مهارت ها و توانمندی های این افراد را ضروری می سازد.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: استفاده از نرم افزارها و سامانه های الکترونیک و بهره گیری از توان افراد متخصص برای افزایش بهره وری و سرعت عمل در انجام فرآیندهای اداری جزو رویکردهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
دکتر پیغامی تصریح کرد: اصلاح زیرساخت ها، جایگاه منابع انسانی و بازتعریف شرایط و ضوابط شغلی با هدف ارتقای جایگاه این مدیریت از دیگر مواردی است که باید در دوره جدید مدنظر قرار بگیرد.
در بخشی دیگری از این آیین علی اصغر موحد، گفت: نگاه به حوزه مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید عوض شود و برای حوزه ای مانند “رفاه” که تاکنون مغفول مانده برنامه ریزی های لازم انجام شود.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت جایگاه این اداره را تغییر خواهیم داد و امیدواریم طی برنامه ۳ ماه نتایج اولیه تغییر و تحول برای قشموندان محسوس باشد.
موحد تاکید کرد: تهیه و تجهیز زیرساخت‌ها، فراهم ساختن بسترهای الکترونیک و افزایش تعامل با نهادهای اجرایی و انتظامی شهرستان جزو اولویت های کاری برای ایجاد تحول در دوره جدید محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=50766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.