• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

کام‌ مسافران پروازی قشم شیرین شد/تخفیف ویژه اسکان و خدمات گردشگری

  • کد خبر : 56912
  • 26 فروردین 1403 - 0:31
کام‌ مسافران پروازی قشم شیرین شد/تخفیف ویژه اسکان و خدمات گردشگری
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پس از حمله غرورآفرین‌ موشکی ایران به مواضع نظامی در سرزمین‌های اشغالی، کام مسافران لغو پروازی قشم، با اقدام مشترک سازمان منطقه آزاد، مدیریت فرودگاه و جامعه هتلداران این‌ جزیره برای تخفیف اسکان در اماکن اقامتی، شیرین شد.

به گزارش قشم خبر، دریس راموز با اعلام این مطلب، اظهار داشت: حملات موشکی شب گذشته دلاور مردان ارتش و سپاه به قلب سرزمین‌های اشغالی موجب غرور ملی و شادمانی ملت بزرگ ایران شد و مسئولان کشوری با هدف پیشگیری از احتمال خطر در پروازها، سفرهای هوایی را به مدت یک روز در بخشی از مسیرهای پروازی از جمله قشم لغو کردند که با این تصمیم، توفیق ماندگاری یک روزه نصیب مسافران جامانده از ۶ پرواز این‌ جزیره شد.

وی با اعلام اینکه نخستین‌ پرواز روز یکشنبه فرودگاه بین‌المللی قشم به مقصد ساری صبح امروز انجام شد، ادامه داد: شش پرواز بعدازظهر قشم از جمله ۵ پرواز به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران و یک‌ پرواز به مقصد فرودگاه اصفهان لغو و مسافرانشان برای یک شبانه روز در قشم‌ ماندگار شدند‌.

**تخفیف ویژه اسکان و خدمات گردشگری

معاون‌فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: با ارایه تخفیف ویژه ۵۰ درصدی اسکان مسافران یاد شده و پرداخت هزینه انتقال آنان از فرودگاه تا شهر قشم ، تلاش کردیم کام آنان را نیز در این پیرزوی غرورآفرین به نحو شایسته، شیرین کنیم.

وی یادآور شد: علیرغم شلوغی اماکن اقامتی قشم، تصمیم بر این شد بخشی از میهمانان لغو پروازی در هتل‌ها و بخشی هم در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اسکان یابند.

به گفته راموز، میهمانان یاد شده با تصمیم مسیولان‌ کشوری روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ ماه توسط هواپیمای شرکت‌های قشم ایر، تابان، زاگرس، چابهار کاسپین و آتا فرودگاه منطقه آزاد قشم‌ را به مقصد تهران و اصفهان ترک‌ خواهند کرد.

جزیره جهانی قشم به عنوان‌ مهمترین مقصد گردشگری طبیعی در جنوب ایران قرار دارد و در طول سال هموطنانمان از نقاط مختلف کشور از سه مسیر دریایی، زمینی و هوایی به این منطقه سفر می‌کنند.

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=56912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.