• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه

جاده ای که منبع درآمدهای اقتصادی کشور است این همه کشته می‌دهد

  • کد خبر : 44236
  • 27 فروردین 1402 - 23:38
جاده ای که منبع درآمدهای اقتصادی کشور است این همه کشته می‌دهد
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: مرگ‌های دردناک در جاده پرخطر بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان سخت و جانکاه است و مسئولان عالی کشور باید فکری به حال این وضعیت کنند.

به گزارش قشم خبر، شیخ مسعود راهبر با جاده مرگ خواندن محور بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان، اظهار کرد: درد بزرگی است که جاده ای که اقتصاد ایران از آن گذر می کند و گاز و نفت و پتروشیمی از این معبر عبور می کنند از وضعیت مناسبی برخوردار نباشد و هر هفته و هر روز منتظر تصادفی بزرگ باشیم که جان مردم را می‌گیرد.

شیخ راهبر ادامه داد: موضوع از اختیار فرماندار و استاندار گذشته و باید در مرکز فکری به حال این وضعیت شود و برای حل آن، ‌اهتمام کشوری صورت گیرد.

وعده یک ماهه اداره کل راهداری هرمزگان برای بهبود وضعیت جاده‌های بندرلنگه

به دنبال انتقادات بسیار از سوی ائمه جمعه بندرلنگه از وضعیت راه‌های این شهرستان و درخواست‌های مردم و مطالبه‌گران برای پیگیری سریع موضوع، سرانجام با دستور استاندار هرمزگان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جمع مسئولان این شهرستان حاضر شد.

مطالبه گران حاضر در جلسه نیز ضمن ابراز تاسف از فوت شدن تعداد زیادی از شهروندان بر اثر تصادفات جاده‌ای، داشتن جاده‌ای ایمن را حق خود دانسته و خواستار اقدام فوری اداره کل راهداری جهت حل معضلات محور بندرلنگه به پارسیان شدند.

در پایان این نشست در خصوص جاده بندرلنگه به سمت پارسیان موارد ذیل مصوب شد:

 اداره کل راهداری ظرف مدت یک‌ماه با بسیج همه امکانات خود حتی از شهرستان‌های دیگر استان هرمزگان و گسیل به این منطقه اقدامات فوری از جمله  نصب علائم و تابلوهای هشداری در این جاده، ترمیم جاده و رفع چاله، تعریض جاده فعلی، شانه‌سازی کناره‌های جاده، نصب تابلو و ایمن سازی پل‌ها و گذاشتن حفاظ و رفع پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://qfanews.ir/?p=44236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.