کشف محموله قاچاق ۳۵ میلیارد ریالی در بستههای پستی بندرعباس
فرمانده انتظامی بندرعباس از کشف محموله قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد. این محموله از یک کامیون حامل بستههای پستی در ایست و بازرسی شهید میرزایی کشف شده است.
به گزارش قشم نیوز، سرهنگ علیاکبر مرادی در توضیح جزئیات این عملیات گفت: نیروهای انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر بندرعباس به حاجیآباد به یک کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف مقادیر قابل توجهی از البسه، کفش، پلوپز برقی، مانیتور، لوازم آرایشی، کالسکه کودک و قطعات و لوازم خودروهای خارجی شدند که همگی فاقد مدارک قانونی و گمرکی بوده و در پوشش بستههای پستی حمل میشدند.
مرادی با اشاره به اینکه بررسیهای کارشناسی نشان داد این اقلام خارج از ضوابط قانونی و مقررات گمرکی وارد و جابهجا شدهاند، تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده بنا بر اعلام کارشناسان اقتصادی ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و راننده خودرو برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تأکید کرد: پلیس با هرگونه قاچاق کالا و اقدامات اخلالگرانه در نظام اقتصادی کشور به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
بدون نظر! اولین نفر باشید