هرمزگان به جمع هیئتهای فعال فدراسیون پیوست
جلسهای تخصصی با حضور رئیس هیئت بدمینتون هرمزگان، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و معاونت ورزش بانوان برگزار شد. در این جلسه که در دفتر مدیرکل تشکیل شد، مصطفی خادم و اعضای هیئت بدمینتون استان نیز حضور داشتند. هدف این نشست بررسی مسائل و برنامههای توسعه بدمینتون در استان بود.
به گزارش قشم نیوز، در این نشست، وضعیت کنونی رشته بدمینتون، برنامههای توسعهای و چالشهای موجود مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس گزارش ارائهشده، هیئت بدمینتون هرمزگان در حال حاضر ۳۰۵ ورزشکار سازمانیافته دارد که از این تعداد، ۲۴۲ نفر را بانوان و ۶۳ نفر را آقایان تشکیل میدهند. همچنین این هیئت دارای یازده هیئت فعال در سطح شهرستانها است که از میان آنها، شش هیئت تحت ریاست بانوان اداره میشوند.
یکی از نکات قابل توجه مطرحشده، قرار گرفتن هیئت بدمینتون هرمزگان در جمع ده هیئت فعال فدراسیون بدمینتون کشور است که نشاندهنده جایگاه مطلوب این استان در سطح ملی میباشد. سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای بالای استان در حوزه ورزشهای ساحلی، بر پیگیری جدی رشته بدمینتون ساحلی تأکید و آن را یکی از اولویتهای توسعه ورزش استان دانست.
مظفری، سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، با ابراز رضایت از روند رو به رشد این رشته، افزایش تعداد بیمهشدگان سازمانیافته به ۵۰۰ نفر تا پایان نیمه اول سال جاری را هدفگذاری کرده و خواستار برنامهریزی منسجم برای تحقق این هدف شد.
در پایان این جلسه، مقرر گردید با هماهنگی بیشتر بین هیئت و اداره کل ورزش و جوانان، اقداماتی مؤثر برای توسعه زیرساختها، برگزاری مسابقات و جذب استعدادهای جدید در سطح استان انجام شود.
بدون نظر! اولین نفر باشید